Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Medya ve algı yönetimi, bireylerin veya kitlelerin duygu, düşünce ve davranışlarını belirli bir yönde etkilemek için yapılan stratejik iletişim faaliyetlerinin bütünüdür 13.
Medya ve algı yönetiminin bazı unsurları:
- Hedef kitle analizi: Kitlelerin demografik özellikleri, değerleri ve ihtiyaçlarının belirlenmesi 14.
- Mesaj stratejisi: Hedef kitlenin duygusal ve mantıksal açıdan etkilenebileceği şekilde mesajların hazırlanması 14.
- Dijital ve sosyal medya kullanımı: Sosyal medya platformları üzerinden hızlı bir şekilde kitleye ulaşarak olumlu algılar oluşturulması 13.
- Kriz iletişimi: Olumsuz yorumlar veya olaylar karşısında doğru iletişim stratejilerinin geliştirilmesi 1.
- İtibar yönetimi: İyi bir itibarın, algı yönetimi sürecinin başarılı olduğunun göstergesi olması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: