Buradasın
Kadın odaklı reklamcılık nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kadın odaklı reklamcılık (femvertising), reklam sektöründe feminist değerleri ve kadınların güçlendirilmesini benimseyen yeni bir pazarlama türüdür 25.
Bu tür reklamlarda:
- Farklı beden tipleri, yaş aralıkları ve ırklar kullanılır 1.
- Güçlendirici, ilham verici ve kapsayıcı mesajlar verilir 1.
- Kadınlar, geleneksel toplumsal cinsiyet normlarının dışında gösterilir 12.
- Kadın bedeni, cinsel obje olmaktan çıkarılır 1.
- Kadınların kendi özgünlüklerini keşfetmeleri teşvik edilir 1.
Kadın odaklı reklamcılık, feminizmin siyasi gücünü etkisiz hale getiren ve hem feminist hem de antifeminist söylemleri içeren postfeminist bir söylem kullanır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: