Buradasın
Daha samimi ve kullanıcı deneyimi odaklı reklam nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Daha samimi ve kullanıcı deneyimi odaklı reklamlar, aşağıdaki özellikleri taşır:
- Doğallık: Yayınlandıkları platformun stiline uygun tasarlanır ve içerikle biçim ve işlev açısından uyumlu olur 5. Örneğin, bir haber sitesinde yayınlanan sponsorlu bir makale, sitenin editöryal içeriği gibi görünür 5.
- Etkileşim odaklılık: Kullanıcıların doğal şekilde etkileşim kurması hedeflenir 5.
- Düşük prodüksiyon değeri: Yüksek prodüksiyonlu videolar yerine, mobil cihazlarla çekilmiş, daha düşük prodüksiyon değerine sahip videolar tercih edilir 4.
- Gerçeklik: Reklam gibi görünmeyen, gerçek insanların deneyimlerine ve tavsiyelerine dayanan içerikler kullanılır 4.
Bu tür reklamlar, kullanıcı deneyimini iyileştirir, marka güvenini artırır ve reklam engelleyicileri aşabilir 5.
Örnekler arasında, Wendy’s’in sosyal medyada ve reklamlarda düşük kaliteli görseller kullanması veya Pampers’ın annelerin deneyimlerine dayanan reklamlar yapması sayılabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: