Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Danışma ve gözetim personeli farklı görevlere sahip olabilir, ancak genel olarak şu sorumlulukları yerine getirirler:
Danışma Personeli:
- Müşteri ve misafirleri karşılama: Gelen ziyaretçi ve müşterilere doğru bilgi verir ve ilgili yerlere yönlendirir 14.
- Yazışma ve telefon yönetimi: Gelen telefonları cevaplar, arayanları gerekli kişilere yönlendirir ve yazışmaları gerçekleştirir 14.
- Ofis düzeni: Ofis araç ve gereçlerini kontrol altında tutar, eksiklikleri belirler ve giderilmesini sağlar 1.
- Etkinlik yönetimi: Kurum etkinliklerinin organizasyonunu yapar 1.
Gözetim Personeli:
- Bina güvenliği: Ev ve iş yerlerinde suç, yangın ve vandalizm gibi tehditleri önlemek için bina girişlerini kontrol eder 35.
- Güvenlik politikaları: Kurumlar için güvenlik politikaları oluşturur ve uygular 35.
- Devriye: Endüstriyel ve ticari binaları devriye gezerek pencere ve kapıların güvenliğini sağlar 3.
- Raporlama: Günlük olayları belgeler ve yönetim için kapsamlı güvenlik raporları hazırlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: