Buradasın
ISO 9001 oto yedek parça neleri kapsar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ISO 9001 oto yedek parça standardı, aşağıdaki konuları kapsar:
- Kalite Yönetim Sistemi: Yedek parça üretiminin tüm aşamalarında kalite yönetim sisteminin kurulması ve işletilmesi 25.
- Yönetim Sorumluluğu: Kalite politikalarının belirlenmesi, müşteri odaklılık, yönetimin taahhüdü ve kalite hedeflerinin açıklanması 2.
- Kaynak Yönetimi: İnsan kaynakları, altyapı ve çalışma ortamı gereksinimlerinin karşılanması 2.
- Ürün Gerçekleştirme: Üretim planlaması, müşteri ile ilişkili süreçlerin belirlenmesi, tasarım ve geliştirme çalışmaları, satın alma faaliyetleri ve yedek parçaların sunulması 2.
- Ölçme, Analiz ve İyileştirme: Üretim süreçlerinin ölçülmesi, incelenmesi, uygun olmayan ürün veya hizmetlerin kontrol edilmesi ve iyileştirme çalışmalarının yapılması 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: