Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Reklam Kuluçka Kitabı", Aytaç Burak Dereli ve Vesile Çakır tarafından yazılmış, Çizgi Kitabevi tarafından yayımlanmış bir eserdir 1.
Kitap, reklamın kültürel bir metin olma özelliğini ve tüketiciler üzerinde yarattığı değişimleri ele almaktadır 1. Reklamın, topluma hikayeler anlatarak kültürel dönüşümü nasıl sağladığını, değer, çekicilik ve öğrenilmiş gereksinimler gibi kavramların reklamlardaki rolünü açıklamaktadır 1.
Ayrıca, "Kuluçka" kavramı, okuma-yazma öğretiminde de kullanılmaktadır ve bu bağlamda, çocuğun okuma-yazmaya yönelik tüm deneyim ve birikiminin okul öncesi dönemde nasıl oluştuğunu ifade eder 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: