Buradasın
Uyum görevlisi olarak yetkilendirilme ne demek?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uyum görevlisi olarak yetkilendirilme, bir kişinin, kurumun iç politika ve dış düzenleme gerekliliklerine uyumu sağlamakla görevli bir çalışan olarak atanması anlamına gelir 13.
Bu yetki, genellikle aşağıdaki sorumlulukları içerir:
- Risk seviyesinin belirlenmesi ve gerekli politikaların oluşturulması 13;
- Yönetimin prosedürlere uygun çalışıp çalışmadığının kontrol edilmesi 1;
- Usulsüzlük veya uyumsuzluk durumlarının bildirilmesi ve düzenleme yapılması için önerilerde bulunulması 1;
- Uyum kültürünün oluşturulması için ilgili birimlere sunumlar yapılması 1;
- Şirket politikaları konusunda çalışanların bilgilendirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: