Buradasın
Üniversitelerde kamu idaresi içi nakil nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Üniversitelerde kamu idaresi içi nakil işlemi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 74. maddesine göre gerçekleştirilir 23. Bu süreç şu şekilde ilerler:
- Talep: Nakil isteyen memur, geçiş yapmak istediği kuruma dilekçe ile başvuruda bulunur 23.
- Muvafakat: Hem mevcut kurumun hem de geçiş yapılacak kurumun onayı gereklidir 23.
- Kademe Denkliği: Memurun, nakil istediği kadronun kazanılmış hak derecesinde olması veya derece yükseltmesi için gerekli şartları sağlaması gerekir 23.
- Yazışmalar: Kurumlar arası yazışmalar yapılır ve uygun görülmesi halinde atama kararı alınır 15.
- Atama: Atama kararı alındıktan sonra, memur eski kurumundan ayrılarak yeni kurumdaki görevine başlar 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: