Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurulabilecek durumlar şunlardır:
- Ayıplı mal ve hizmetler: Ürünün reklamda veya satış sözleşmesinde belirtilen özellikleri taşımaması 13.
- Garanti kapsamı sorunları: Garanti kapsamındaki ürünlerin tamir edilmemesi veya değiştirilmemesi 13.
- Yanıltıcı reklamlar ve haksız ticaret uygulamaları: Tüketicinin yanıltılması veya yanlış bilgilendirilmesi 13.
- Taksitli satışlarda sorunlar: Taksitli alışverişlerde ödeme planına uygun teslimat yapılmaması 1.
- İade, değişim ve para iadesi talepleri: Satıcılar tarafından iade veya değişim taleplerinin kabul edilmemesi 1.
- Abonelik ve sözleşme sorunları: Sözleşme şartlarının ihlali veya hizmetlerin belirtilen şekilde sağlanmaması 1.
- Haksız fiyat uygulamaları: Haksız fiyat artışları veya yansıtmaları 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: