Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Teftiş kurulu başkan yardımcısının görevleri, Teftiş Kurulu Başkanına görevlerinde yardımcı olmak ve onun talimatları doğrultusunda iş ve işlemleri yürütmektir 12.
Bazı görevleri:
- Teftiş, araştırma, inceleme, ön inceleme ve soruşturma işlerinde koordinasyonu sağlamak 2.
- Mesleki gelişim amacıyla dış ülkelere veya yurt içi-yurtdışı seminerlere gönderilecek müfettişleri belirlemek 2.
- Kurum içi ve kurum dışı eğitim programlarının hazırlanmasını sağlayarak müfettişlerin bu programlara katılmalarını temin etmek 2.
- Teftiş işlerinin genel olarak yürütümü ve teftiş usullerinin iyileştirilmesi konularında Başkan'a önerilerde bulunmak 2.
- Teftiş Kurulu'nun genel durumuna ve çalışmaların sonuçlarına göre, teftiş ve denetime bağlı hizmetlerin genel gidişine ilişkin görüşlerini yıllık raporlarla Başkan'a sunmak 2.
Teftiş kurulu başkan yardımcılarının görev ve yetkileri, kurumun iç mevzuatına ve görev yaptığı birime göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: