Buradasın
Tapu Müdürlüğü KEP ile nasıl iletişim kurulur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tapu Müdürlüğü ile KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden iletişim kurmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- KEP Hizmeti Sağlayıcısına Başvuru: KEP adresi almak için Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun veya kayıtlı elektronik posta hizmet sağlayıcılarının web adresinden başvuru yapılabilir 14.
- Gerekli Evrakların Hazırlanması: Başvuru sırasında kimlik fotokopisi, ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri gibi belgelerin noterden onaylı olarak sunulması gerekmektedir 24.
- Başvuru Formunun Doldurulması: PTT'nin KEP başvuru formunda yer alan bilgilerin eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulması gerekmektedir 4.
- PTT Merkezine Müracaat: Başvuru formu ve gerekli evraklarla birlikte en yakın PTT merkezine giderek müracaat edilmelidir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: