Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) adresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Sağlayıcı Seçimi: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından onaylanmış bir KEP hizmet sağlayıcısı seçilmelidir 25.
- Online Başvuru: Seçilen sağlayıcının web sitesi üzerinden KEP adresi için online başvuru yapılır 23. Başvuru formunda gerekli bilgiler doldurulur ve gerekli belgeler hazırlanır 23.
- Kimlik Doğrulama: Başvurunun onaylanabilmesi için kimlik doğrulama sürecinden geçmek gerekebilir 2. Bu aşamada e-Devlet sistemi veya diğer kimlik doğrulama yöntemleri kullanılabilir 2.
- Sözleşme İmzalama: KEP hizmeti almak için hizmet sağlayıcısı ile bir hizmet sözleşmesi imzalanmalıdır 2.
- Ücret Ödeme: Hesap açmak için KEP adresi ücreti ödenmelidir 23.
- Aktivasyon: Tüm gereklilikler tamamlandıktan sonra KEP adresi aktivasyonu gerçekleştirilir ve kullanıma hazır hale gelir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: