Buradasın
Stratejik iletişim ve kriz yönetimi dairesi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Stratejik İletişim ve Kriz Yönetimi Dairesi Başkanlığı'nın görevleri şunlardır:
- Stratejik iletişim politikalarını belirlemek: Devletin stratejik amaç ve hedefleri doğrultusunda ulusal ve uluslararası alanda uygulanacak iletişim politikalarını oluşturmak 13.
- Koordinasyonu sağlamak: Kamu kurum ve kuruluşları arasında stratejik iletişim ve kriz yönetimi faaliyetlerinde koordinasyonu yürütmek 13.
- Tehdit unsurlarını analiz etmek: Türkiye Cumhuriyeti'ne yönelik iç ve dış tehdit unsurlarını analiz ederek gerekli tedbirleri uygulamak 13.
- Psikolojik harekat ve algı operasyonlarıyla mücadele etmek: Psikolojik harekat, propaganda ve algı operasyonu faaliyetlerini belirleyerek manipülasyon ve dezenformasyona karşı faaliyette bulunmak 13.
- Kriz yönetimi: Kriz, afet, olağanüstü hal dönemleri ile savaş halinde stratejik iletişim ve kriz yönetimi faaliyetlerini yürütmek 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: