Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal Medya Etkileyicileri Tarafından Yapılan Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Hakkında Kılavuz, sosyal medya etkileyicileri tarafından yapılan ticari reklamlar ve uygulamalar hakkında reklam veren, reklam ajansları, mecra kuruluşları ve reklamcılık ile ilgili tüm kişi, kurum ve kuruluşlara yol göstermek amacıyla hazırlanmıştır 124.
Bu kılavuz, 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un ilgili maddelerine, Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği'ne ve Reklam Kurulu'nun kararlarına dayanmaktadır 24.
Kılavuzda yer alan bazı temel ilkeler şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: