Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şikayet hatları farklı alanlara göre değişiklik gösterebilir:
- Tüketici Şikayetleri: Ticaret Bakanlığı'na bağlı ALO 175 Tüketici Danışma Hattı üzerinden tüketici şikayetlerini iletebilirsiniz 12.
- Sağlık Hizmetleri Şikayetleri: Sağlık Bakanlığı'nın SABİM (Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi) ALO 184 hattını arayarak sağlık hizmetleri ile ilgili şikayetlerinizi bildirebilirsiniz 3.
- Genel Şikayetler ve CİMER: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden genel şikayetlerinizi ve ihbarlarınızı yapabilirsiniz 5. Bunun için cimer.gov.tr adresinden veya ALO 150 hattını arayarak başvuru yapabilirsiniz.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: