Sıfır atık dosyasının ne zaman gönderilmesi gerektiği, işletmenin sıfır atık yönetim sistemi kapsamında topladığı atıkların türüne ve miktarına bağlıdır. Aylık bildirim: İşletmede sıfır atık kapsamında toplanan atıklar için, atık teslim tarihi, atık türü, atık miktarı ve teslim belgesi, takip eden ayın onbeşine kadar Sıfır Atık Bilgi Sistemi (SABS) üzerinden bildirilmelidir. Yılda iki kez bildirim: Toplanan tüm atıklara ilişkin veriler ile bu atıkların teslim edildiği yerlere ilişkin bilgiler, Ocak ve Temmuz ayları olmak üzere yılda iki kez SABS üzerinden bildirilmelidir. Ayrıca, sıfır atık belgesi beş yıl geçerlidir ve bu süre içinde değişiklik durumlarının bildirilmemesi halinde belge iptal edilir.