• Buradasın

    Sıfır Atık Belgesi almak kaç gün sürer?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sıfır Atık Belgesi almak yaklaşık 30 takvim günü sürer 12. Bu süre, başvurunun il müdürlüğü tarafından değerlendirilmesi ve gerekli görülmesi halinde yerinde incelemelerin yapılması için belirlenmiştir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sıfır Atık Belgesi Nasıl Alınır?

    Sıfır Atık Belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Sıfır Atık Yönetim Sistemi Kurulması. 2. Personel Görevlendirilmesi. 3. Bilgi Girişi. 4. Atıkların Ayrı Toplanması. 5. Belgelerin Yüklenmesi. 6. Başvuru Değerlendirmesi. 7. Eksikliklerin Tamamlanması. 8. Belgenin Düzenlenmesi. Sıfır Atık Belgesi, temel, gümüş, altın ve platin olmak üzere dört seviyede düzenlenir. İşletmelerin, Sıfır Atık Belgesi alabilmeleri için Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından onaylanmış yetkin çevre danışmanlık firmalarıyla çalışmaları önerilir.

    Sıfır atik dosyasi ne zaman gönderilir?

    Sıfır atık dosyalarının gönderilmesi, takip eden ayın on beşine kadar sıfır atık bilgi sistemi üzerinden yapılmalıdır.

    Sıfır Atık Belgesi Nasıl Alınır?

    Sıfır Atık Belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Sıfır Atık Yönetim Sistemi Kurulması. 2. Personel Görevlendirilmesi. 3. Bilgi Girişi. 4. Atıkların Ayrı Toplanması. 5. Belgelerin Yüklenmesi. 6. Başvuru Değerlendirmesi. 7. Eksikliklerin Tamamlanması. 8. Belgenin Düzenlenmesi. Sıfır Atık Belgesi, temel, gümüş, altın ve platin olmak üzere dört seviyede düzenlenir. İşletmelerin, Sıfır Atık Belgesi alabilmeleri için Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından onaylanmış yetkin çevre danışmanlık firmalarıyla çalışmaları önerilir.

    Sıfır Atık Belgesi için nereye girilir?

    Sıfır Atık Belgesi için başvuru, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın Sıfır Atık Bilgi Sistemi üzerinden yapılır. Bu sisteme erişim sağlamak için öncelikle Entegre Çevre Bilgi Sistemi'ne kayıt olmak gerekmektedir.

    Sıfır atık belgesi yenileme nasıl yapılır?

    Sıfır atık belgesi yenileme işlemi şu şekilde yapılır: 1. Sıfır Atık Bilgi Sistemi'ne Giriş: "İşlemler" >> "Belgelendirme" bölümüne girilir. 2. Belge Yenileme Simgesine Tıklama: Mevcut belgenin bulunduğu satırda yer alan belge yenileme simgesine ( ) tıklanır. 3. Dosya Yükleme: Açılan ekranda dosya yükleme alanına Sıfır Atık Yönetim Sistemi Planı (Belge Yenileme) yüklenir. 4. Başvurunun Gönderilmesi: "Başvuru Gönder" butonuna tıklanarak başvuru il müdürlüğüne gönderilir. Belge yenileme işleminin yapılabilmesi için son 1 yıl içerisinde eğitim faaliyetinin Sıfır Atık Bilgi Sistemine veri girişi olarak yapılmış olması ve belge yenileme ekranındaki kriterlerden ilkine Sıfır Atık Yönetim Sistemi Planı’nın yüklenmiş olması gerekmektedir. Sıfır atık belgesi yenileme kılavuzuna aşağıdaki kaynaklardan ulaşılabilir: istanbul.csb.gov.tr; manisatso.org.tr; eso.org.tr.

    Otel için sıfır atık belgesi nasıl alınır?

    Oteller için sıfır atık belgesi almak amacıyla izlenmesi gereken adımlar: 1. Çalışma ekibinin oluşturulması. 2. Planlama yapılması. 3. Eğitim verilmesi ve uygulamaya geçilmesi. 4. İzleme, kayıt tutulması ve iyileştirme faaliyetleri. 5. Başvuru yapılması. Başvuru esnasında, kurulan sisteme ilişkin sıfır atık bilgi sistemi üzerinden talep edilen bilgi ve belgelerin sunulması zorunludur. Sıfır atık belgesi almak için Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından onaylanmış yetkin firmalarla işbirliği yapılması önerilir.

    Sıfır atık belgesi kaç yıl geçerli?

    Sıfır atık belgeleri 5 yıl geçerlidir. Belge alma yükümlülüğü bulunan yerler, belgenin geçerlilik süresi dolmadan üç ay önce belgenin yenilenmesi için başvuruda bulunmalıdır.