SGK'ya yasal süresi dışında verilen belgelerin düzeltilmesi için iki yol bulunmaktadır: 1. e-Bildirge v.2 Uygulaması: İşverenler, yasal süresi dışında düzenledikleri aylık prim ve hizmet belgelerini kağıt olarak düzenlemek yerine, e-Bildirge v.2 uygulaması üzerinden SGK'ya gönderebilirler. 2. SGK İl Müdürlüğü Başvurusu: Sistem üzerinden düzeltme imkanı yoksa, işverenin bağlı olduğu Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü veya Sosyal Güvenlik Merkezi'ne başvurulması gerekmektedir. Ayrıca, aylık prim ve hizmet belgesinde yapılacak düzeltmeler, düzeltme yapılacak sigortalının belgede yer alan prime esas gün ve/veya kazancını değiştiriyorsa, işverenin iptal veya ek aylık prim ve hizmet belgesi vermesi gerekecektir.