Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SGK V2 sisteminde ek bildirge vermek için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir:
- Sisteme Giriş: e-Bildirge V2 uygulamasına SGK kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapılır 23.
- Aylık Prim ve Hizmet Belgesi Girişi: "Aylık Prim ve Hizmet Belgesi Girişi" kısmına girilir 23.
- İşlem Yapılacak Dönem Seçimi: İptal vermek istenen dönem seçilir 2.
- Belge Mahiyeti ve Tahakkuk Nedeni Seçimi: "Belge Mahiyeti" olarak "Ek", "Tahakkuk Nedeni" olarak ise "Yasal Süresi Dışında Verilmiş APHB" seçilir 23.
- Kanun Numarası Seçimi: Eğer bildirim yasal süresi içinde yapılıyorsa ilgili teşvikin kanun numarası seçilir, aksi takdirde "Kanun Numarası Yok" seçeneği işaretlenir 23.
- Sigortalıların Seçimi ve Onay: Ek bildirge verilecek sigortalılar seçilir ve işlem onaylanır 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: