Buradasın
Özel güvenlik personeli bildirimi ne zaman yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Özel güvenlik personeli bildirimlerinin yapılması gereken bazı durumlar ve zamanlamaları:
- Göreve başlama bildirimi: İşveren, özel güvenlik görevlisinin işe girişini SGK'ya ve ilgili Valiliğe/Emniyet Müdürlüğüne bildirir 2. İşe başlama tarihinden itibaren bir gün içinde yapılması gerekir 2.
- Görev yeri değişikliği bildirimi: Görev yapılan mekan değiştiğinde, yeni görev yeri 15 gün içinde ilgili Valiliğe/Emniyet Müdürlüğüne bildirilmelidir 23.
- Kimlik kartı bilgilerindeki değişiklikler: Adres veya soyadı gibi bilgiler değiştiğinde, ilgili mercilere 15 gün içinde bildirilmelidir 2.
- İstirahat raporu ve geçici personel bildirimi: Özel güvenlik görevlilerinin aldıkları istirahat raporu ve yerine çalışacak geçici personelin bilgileri, ÖGNET üzerinden 15 gün içinde Emniyet Genel Müdürlüğüne bildirilmelidir 1.
- Görev sonlandırma bildirimi: Görevden ayrılma durumunda, bu durumun da ilgili Valiliğe/Emniyet Müdürlüğüne bildirilmesi gereklidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: