• Buradasın

    Netsis yasal tanımlamalar nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Netsis'te yasal tanımlamaların nasıl yapılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, Netsis'te yapılan bazı tanımlamalar şunlardır:
    • Ortak paket çalıştırma tanımlamaları 2. Temelset, Personel ve Demirbaş paketlerine ve bu paketlerde tanımlı şirketlere tek bir uygulama dosyası ile girilmesi için program dizini altındaki "Ortak" klasöründe bulunan NetsisPK.Exe dosyası çalıştırılır 2.
    • Kullanıcı tanımlamaları 5. 7.0 seti ile birlikte Netsis uygulamalarına giriş için kullanıcı tanımlama, SSO paneldeki "Kullanıcı İşlemleri" ile yapılır 5.
    • Makro tanımlamaları 4. Makro tanımlamak için ilk olarak "Makro Başlat" (Alt Gr+M) tuşu kullanılır 4.
    Netsis'te yasal tanımlamaların nasıl yapılacağına dair daha fazla bilgi için Logo'nun resmi destek dokümanlarına veya yetkili bir Netsis destek hizmetine başvurulması önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Netsis programı ne işe yarar?

    Netsis programı, işletmelerin tüm iş süreçlerini tek bir noktadan yönetmelerine olanak tanıyan bir yazılımdır. Netsis programının bazı işlevleri: Finansal yönetim: Finansal işlemler ve raporlamaları kolaylaştırır, muhasebe kayıtlarını otomatik oluşturur. Stok ve tedarik zinciri yönetimi: Stok takibi, satın alma ve depo yönetim sistemlerini içerir. Üretim yönetimi: Üretim süreçlerini optimize eder, maliyet takibi ve envanter kontrolü sağlar. Satış ve sevkiyat yönetimi: Siparişten teslimata kadar olan süreçleri entegre bir şekilde yönetir. İnsan kaynakları yönetimi: Bordro ve performans değerlendirmeleri gibi işlemleri dijital ortamda yürütür. e-Çözümler: E-fatura, e-arşiv gibi dijital çözümleri içerir. Netsis, esnek yapısı sayesinde özelleştirilebilir ve farklı uygulamalarla entegre edilebilir.

    Netsis ERP'de e-dönüşüm modülleri nelerdir?

    Netsis ERP'de e-dönüşüm modülleri şunlardır: 1. E-Fatura: GİB (Gelir İdaresi Başkanlığı) uyumlu XML oluşturma ve gönderme. 2. E-Defter: Yevmiye ve defter-i kebir kayıtlarının dijital ortamda hazırlanması. 3. E-İrsaliye: Sevkiyat öncesi dijital irsaliye oluşturma. 4. E-Arşiv: Dijital fatura gönderimi olmayan müşterilere e-fatura çıktısı.

    Netsise özel KDV tanımı nasıl yapılır?

    Netsis'te özel KDV tanımı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Stok Kartı Kayıtlarında Değişiklik: Stok kartı kayıtları ekranında "Satış KDV Oranı" ve "Alış KDV Oranı" alanları manuel olarak değiştirilebilir. Ayrıca, "Stok > İşlemler > Hızlı Değişiklik" menüsü ile toplu olarak da değiştirilebilir. 2. Entegrasyon Kodlarında Düzenleme: "Fatura KDV" ve "Fatura İade KDV" sekmelerindeki KDV oran sayısı artırılarak yeni oranlara ait KDV hesapları tanımlanabilir. KDV oranı değişikliklerinde, muhasebe detay kodlarında %10 ve %20 için detay kodları açılmalıdır. Netsis'te özel KDV tanımı yaparken bir uzmandan destek alınması önerilir.

    Netsis'te yasal parametreler nelerdir?

    Netsis'te yasal parametreler hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Netsis'te kullanılan bazı parametre türleri şunlardır: Muhasebe parametreleri. Depo yönetim parametreleri. Satış parametreleri. Netsis'te parametre yüklemek veya düzenlemek için şu adımlar izlenir: 1. Netsis sistemine yetkili bir kullanıcı hesabı ile giriş yapılır. 2. "Sistem" veya "Yönetim" bölümünde "Parametreler" veya "Genel Ayarlar" bölümüne erişilir. 3. İhtiyaca uygun parametre türü seçilir. 4. Yeni parametre yüklemek için "Yeni Ekle" butonuna tıklayıp form doldurulur. 5. Mevcut parametreyi düzenlemek için parametre seçilip üzerine tıklanarak değer değiştirilir ve kaydedilir. 6. Yapılan değişikliklerin geçerli olabilmesi için "Kaydet" veya "Onayla" butonuna tıklanır. 7. Değişikliklerin aktif olması için uygulamanın bazı kısımlarının yeniden başlatılması veya yeniden yüklenmesi gerekebilir.

    Netsis e-devlet tanımlamaları nasıl yapılır?

    Netsis'te e-Devlet tanımlamaları şu şekilde yapılır: 1. e-Devlet Özel Kod Tanımlama bölümüne girilir. 2. "Kod" alanına, e-Devlet işlemlerinde kullanılacak kod girilir. 3. "Tip" alanından kodun tipi seçilir. 4. "Açıklama" alanına kod ve tip ile ilgili açıklama bilgisi yazılır. 5. Bilgiler girildikten sonra "Kaydet" butonuna basılarak kayıt tamamlanır. Bu işlemleri yapabilmek için SSO'da (Merkezi Kimlik Yönetimi) ilgili yetkilere sahip olmak gerekmektedir.