• Buradasın

    Mubep işçi alımı başvurusu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Muğla Büyükşehir Belediyesi Emek Personel Ltd. Şti. (MUBEP) işçi alımı başvurularının nasıl yapılacağına dair güncel bilgiler şu şekildedir:
    • Başvuru Şekli: Başvurular sadece şahsen yapılmaktadır 34. Kargo, posta, e-posta ve diğer yollarla yapılan başvurular kabul edilmemektedir 34.
    • Başvuru Adresi: Muğla Büyükşehir Belediyesi Emek Personel Ltd. Şti., Menteşe 3.
    • Başvuru Tarihleri: Farklı kadrolar için başvuru tarihleri değişiklik göstermektedir 3. Örneğin, silahsız özel güvenlik görevlisi alımı için 20-21 Mayıs 2025, sıhhi tesisatçı alımı için 22-23 Mayıs 2025 tarihleri belirlenmiştir 3.
    • Gerekli Belgeler: Başvuru sırasında kimlik fotokopisi, diploma veya mezuniyet belgesi, 2 adet fotoğraf, askerlik durum belgesi, başvuru formu (mubep.com.tr adresinden alınacak), adli sicil kaydı, ikametgah ve vukuatlı nüfus kayıt örneği gibi belgelerin teslim edilmesi gerekmektedir 34.
    Detaylı bilgi ve duyurular için mubep.com.tr adresi ziyaret edilebilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Mubep ne iş yapar?

    MUBEP, Muğla Büyükşehir Belediyesi Emek Personel Ltd. Şti.'nin kısaltmasıdır. MUBEP'in bazı görevleri: Kamu hizmetlerinde çalışacak personelin seçiminde, eğitiminde ve istihdamında rol oynamak; Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü birimlerinde personel alımı yapmak.

    E devlet üzerinden işe alım başvurusu nasıl yapılır?

    E-Devlet üzerinden işe alım başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. e-Devlet'e Giriş: T.C. kimlik numarası ve PTT üzerinden alınan şifre ile e-Devlet'e giriş yapılır. 2. İŞKUR Sayfası: Hizmetler bölümünden "İŞKUR İş İlanları ve İş Başvuru" sayfasına tıklanır. 3. Bilgi Girişi: İsim, soyisim, T.C. kimlik numarası, baba ismi, doğum tarihi ve aktif olarak kullanılan cep telefonu gibi bilgiler girilir. 4. Form Doldurma: Gerekli bilgiler eklendikten sonra yükümlülükler onaylanarak form doldurulur. 5. Özgeçmiş: İŞKUR'un kullanması için geçmiş iş deneyimlerinin ve okul bilgilerinin yer aldığı bir özgeçmiş hazırlanır. 6. Başvuru Aktifleştirme: İş arama durumu aktif hale getirilir. Ayrıca, Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi'nin yürüttüğü çalışma sonrası kamu işe alımı hizmeti e-Devlet'e dahil edilmiştir.

    Mubep'te kimler çalışabilir?

    MUBEP'te çalışabilmek için genel olarak şu şartlar aranmaktadır: Türk vatandaşı olmak; Askerlikle ilişiği bulunmamak; Belirtilen eğitim ve deneyim şartlarını sağlamak; Başvurulan pozisyona uygun yetkinliklere sahip olmak. MUBEP bünyesinde çalışılabilecek pozisyonlardan bazıları şunlardır: memur; idari personel; uzman personel; yönetici personel; destek personeli. Başvurulan pozisyon ve MUBEP'in ihtiyaçlarına göre, başvuru şartları değişebilir.