Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Milli Emlak Denetmen Yardımcısı görevleri şunlardır:
- Teftiş ve Denetim: Genel Müdürlüğün görev alanına giren konularda teftiş, denetim, inceleme ve soruşturma yapmak 12.
- Mevzuat Uygulamaları: Mevzuat ile ilgili çalışmaları yürütmek ve gerekli durumlarda mevzuat değişikliklerini takip etmek 3.
- Proje Üretimi: Araştırma ve incelemelerde bulunmak, proje üretmek ve geliştirmek 4.
- Eğitim ve Gelişim: Mesleki temel eğitime tabi tutulmak ve yabancı dil bilgisini geliştirmek 5.
- Yazışma ve Raporlama: Gelen yazıların, raporların ve soruşturma taleplerinin ilgili mercilere iletilmesini sağlamak [6].
Ayrıca, Denetmen Yardımcıları denetlenen birimin faaliyetlerini aksatmayacak şekilde görev ifa etmekle ve Bakanlıkça belirlenen denetim standartlarına uymakla sorumludur [7].
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: