Buradasın
MEB personel alımı başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB personel alımı başvurusu aşağıdaki adımlar izlenerek gerçekleştirilir:
- Başvuru Tarihlerini Takip Etmek: Başvurular genellikle dijital ortamda belirli tarihlerde alınır 13.
- Gerekli Şartları Taşımak: 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48. maddesinde belirtilen genel şartları ve ilanda belirtilen özel şartları taşımak gereklidir 13.
- Başvuru Yöntemini Seçmek: Başvurular, e-Devlet üzerinden "Millî Eğitim Bakanlığı / Kariyer Kapısı" veya "Kariyer Kapısı" (isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden yapılır 13.
- Gerekli Belgeleri Yüklemek: Mezuniyet belgesi, denklik belgesi, KPSS sonuç belgesi gibi belgelerin pdf veya jpeg formatında sisteme yüklenmesi gerekmektedir 3.
- Başvuruyu Tamamlamak: Tüm bilgiler girildikten sonra "Başvurularım" ekranından başvurunun tamamlanıp tamamlanmadığı kontrol edilmeli ve "Başvuru Alındı" ibaresi görülmeyen başvurular geçersiz sayılacaktır 3.
Posta veya diğer şekillerde yapılan müracaatlar kabul edilmez 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: