İşe başlayan personel SGK girişi nasıl yapılır?
İşe başlayan personelin SGK girişi, işveren tarafından aşağıdaki adımlar izlenerek yapılır: 1. e-Devlet üzerinden giriş: T.C. kimlik numarası ve şifre ile e-Devlet platformuna giriş yapılır. 2. SGK hizmetleri menüsü: Ana sayfadaki arama kutusuna "SGK Tescil ve Hizmet Dökümü" yazılarak ilgili hizmete ulaşılır. 3. Belge oluşturma: Açılan sayfada, sigorta başlangıç tarihi ve işe giriş bilgileri görüntülenir. Buradan işe giriş bildirgesi görüntülenebilir veya "Barkodlu Belge Oluştur" denilerek PDF dosyası cihazına indirilir. SGK işe giriş bildirgesi, çalışanın işe başlama tarihinden önce, en geç bir gün önce SGK'ya sunulmalıdır.
İşe başlayan personel SGK girişi nasıl yapılır?