Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Intergen ile ilgili Şikayetvar'da yapılan şikayetlerin ne zaman sonuçlanacağı, şikayetin markaya iletilmesinden sonra markanın müşteri hizmetleri politikasına ve işlem hızına bağlıdır 4.
Şikayetvar'a yazılan bir şikayet, yazıldıktan birkaç saat sonra onaylanarak markaya iletilir ve platformda yayınlanır 4. Şikayet markaya ulaştıktan sonra, markanın Şikayetvar üzerindeki profilinde "Marka karnesini görüntüle" butonuna tıklayarak markanın şikayetlere ne kadar sürede yanıt verdiği görülebilir 4. Bazı markalar müşteri şikayetlerine 1 saat gibi kısa bir sürede yanıt verirken, bazıları günler hatta haftalar sürebilen gecikmeler yaşayabilir 4.
Intergen ile ilgili daha fazla bilgi ve şikayet için intergen.com.tr adresindeki "Dilek, Öneri ve Şikayet Formu" doldurulabilir 3. Ayrıca, +90 444-6436 numaralı telefon veya info@intergen.com.tr e-posta adresi üzerinden de iletişime geçilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: