Buradasın
İnb personel ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İNB personel olarak belirtilen kişilerin tam olarak ne iş yaptığı hakkında doğrudan bir bilgi bulunmamaktadır. Ancak, genel olarak personel veya insan kaynakları departmanında çalışanların görevleri şunlardır:
- İşe alım ve aday takibi: Uygun adayları bulmak, iş görüşmelerini yapmak ve değerlendirmeleri gerçekleştirmek 12.
- Özlük işleri: Çalışanların özlük dosyalarını düzenlemek, resmi belgeleri takip etmek ve kayıt altına almak 14.
- Performans yönetimi: Çalışanların performansını değerlendirmek, geri bildirim sağlamak ve iyileştirmeler yapmak 12.
- Eğitim ve gelişim: Çalışanların eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve gelişim programları düzenlemek 2.
- Yasal uyumluluk: İş yasalarına ve düzenlemelere uyumu sağlamak 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: