Bir formda olması gereken bilgiler şunlardır:
- Formun Başlığı: Formun hangi iş için kullanıldığını belirtir (örneğin, "Memurlar İçin Yıllık İzin İstek Formu") 13.
- Kuruluş Bilgisi: Formun hangi kuruluşa ait olduğunu üst kısımda belirtmek gerekir (örneğin, "Ulaştırma Bakanlığı") 13.
- Soruların Tutarlı Sırası: Sorular, mantıklı bir sıra izlemelidir 13.
- Uygun Boşluklar: Yazıların yazılacağı, kayıtların yapılacağı ve cevapların verileceği boşluklar yeterli genişlikte olmalıdır 13.
- Açıklama: Formun doldurulması ve kullanımı ile ilgili açıklamalar bulunmalıdır 13.
- Formun Alt Kısmı: Formun ilk kullanılmaya başlandığı tarih, numarası, stok numarası, son basıldığı tarih ve kaç adet basıldığına dair bilgiler yer almalıdır 13.
Ayrıca, formda bilimsel, hukuksal, tıbbi ya da teknik sözcükler kullanılmamalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: