Cimer'e yapılan şikayetler nereye gidiyor?
CİMER'e yapılan şikayetler, ilgili kamu kurumlarına yönlendirilir. Şikayet süreci şu şekilde işler: 1. CİMER'e yapılan başvurularda, başvurunun doğrudan gönderilmesini istenen kamu kurumu seçilebilir. 2. Müracaat konusuyla ilgilenecek kurumun hangisi olduğu bilinmiyorsa, başvuru İletişim Başkanlığına gönderilir. 3. Bu işlemden sonra başvuru, sevk edilen kurum tarafından okunur ve alt birimlerine gönderilir. 4. Cevap verecek olan birim, başvuruyu değerlendirerek onay için yetkiliye iletir. 5. Cevap, kontrol ve onay aşamalarından geçtikten sonra başvuru sahibine e-posta ile gönderilir.
Cimer'e yapılan şikayetler nereye gidiyor?