• Buradasın

    BTK'ya yapılan şikayetler kaç günde sonuçlanır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    BTK'ya yapılan şikayetler, 10 iş günü içerisinde sonuçlandırılır 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    BTK şikayet edince ne olur?

    BTK'ya şikayet edildiğinde aşağıdaki süreçler izlenir: 1. Şikayet Değerlendirmesi: Şikayet, hizmeti aldığınız satıcı veya sağlayıcı tarafından 10 iş günü içinde Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi üzerinden cevaplandırılır. 2. Çözüm Sağlanamazsa: Sorun çözülmezse tüketici, 10 gün içinde işletme çözümüne itiraz edebilir. 3. Yasal Süreç: Şikayet, BTK tarafından incelenir ve mevzuata uygun olanlar tüketiciye iletilir. BTK'ya şikayet etmek için 0312 294 94 94 numaralı telefonu arayabilir veya ALO 120'yi kullanabilirsiniz.

    BTK tüketici şikayet nasıl yapılır?

    BTK tüketici şikayeti iki farklı şekilde yapılabilir: 1. BTK Çağrı Merkezi: 7/24 hizmet veren 120 numaralı BTK çağrı merkezini arayarak şikayetinizi bildirebilirsiniz. 2. E-Devlet Üzerinden: "Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi"ne E-Devlet şifrenizle giriş yaparak şikayetinizi online olarak iletebilirsiniz. Bunun için: 1. E-Devlet sitesine girip arama kısmına "Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi" yazın. 2. Çıkan sayfadan şikayetinizi yazın ve gönderin.