• Buradasın

    BTK tüketici şikayet nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    BTK tüketici şikayeti iki farklı şekilde yapılabilir:

    1. BTK Çağrı Merkezi: 7/24 hizmet veren 120 numaralı BTK çağrı merkezini arayarak şikayetinizi bildirebilirsiniz 13.
    2. E-Devlet Üzerinden: "Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi"ne E-Devlet şifrenizle giriş yaparak şikayetinizi online olarak iletebilirsiniz 24. Bunun için:
    3. E-Devlet sitesine girip arama kısmına "Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi" yazın 1.
    4. Çıkan sayfadan şikayetinizi yazın ve gönderin 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    5 kaynak

    Yanıtı değerlendir