Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Belediyelerdeki çözüm merkezleri, vatandaşların talep, şikayet ve önerilerini ilgili belediye birimlerine yönlendirerek en kısa zamanda geri dönüş sağlar 12.
Çözüm merkezlerinin çalışma şekli şu şekildedir:
- Başvuru Alımı: Vatandaşlar, çözüm merkezine yüz yüze, telefonla, whatsapp üzerinden veya web sitesi üzerinden başvuru yapabilir 12. Ayrıca, CİMER, İBB sistemi ve bilgi edinme sistemleri üzerinden de başvuru yapılabilir 12.
- Evrak Oluşturma: Gelen bildirimler, çözüm merkezi personellerince ilgili birime yönlendirilir ve oluşturulan evrakla sürecin takibi yapılır 234.
- Geri Bildirim: İlgili birimlerden gelen cevaplar, vatandaşlara telefon veya mail yoluyla iletilir 234.
- Kayıt Altına Alma: Tüm görüşmeler kayıt altına alınarak, taleplerin takibi ve süreç hakkında bilgilendirme yapılır 134.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: