Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Belediye başkan yardımcısının bazı yetkileri:
- Başkanın verdiği emir ve talimatları yerine getirmek 3.
- Belediye birimlerinin koordineli çalışmasını sağlamak ve gerekli talimatları vermek 3.
- Belediye ile ilgili hukuki düzenlemeleri takip etmek ve gereken işlemleri yürütmek 3.
- Başkanlık kararlarının hayata geçmesini sağlamak 3.
- Bilgi ve evrakları başkan onayına ve bilgisine sunmak 3.
- Diğer kurum ve kuruluşlarla evrak gönderme ve iletişim işlemlerini gerçekleştirmek 3.
Belediye başkan yardımcıları, belediye başkanının gerekli görmesi durumunda görevlerini, yetkilerini ve sorumluluklarını devralabilir ve başkan, yetki devri yapabilir 24. Ancak, başkan yardımcılarının kendilerine ait ayrı bir idari teşkilatları ve personeli yoktur; kadro, idari bir kademe olarak değerlendirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: