Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Avukatlar, e-fatura portalını aşağıdaki adımları izleyerek kullanabilirler:
- Kayıt ve Giriş: Resmi web sitesine gidip hesap oluşturarak sisteme kayıt olunmalıdır 1. Kayıt sırasında şirket bilgileri ve iletişim detayları doğru bir şekilde girilmelidir 1.
- Fatura Oluşturma: Portalın kullanıcı dostu arayüzü üzerinden "Yeni Fatura Oluştur" seçeneği kullanılarak gerekli bilgiler (alıcı bilgileri, ürün/hizmet detayları, miktar, fiyat vb.) girilmelidir 13.
- Fatura Onayı ve Gönderimi: Fatura oluşturulduktan sonra önizleme yapılarak bilgilerin doğruluğu kontrol edilmeli ve ardından elektronik olarak alıcıya gönderilmelidir 13.
- Raporlama ve Arşivleme: E-fatura portalı üzerinden tüm faturalar dijital olarak arşivlenebilir ve gerektiğinde erişilebilir 13.
- Güvenlik: Veriler, yüksek güvenlik standartlarına göre korunmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: