Buradasın
Alkollü içecek servis belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Alkollü içecek servis belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Başvuru Formunun Doldurulması: İlgili kurumun internet sitesinden (TAPDK) elektronik ortamda başvuru formu doldurulmalı ve çıktısı alınmalıdır 12.
- Gerekli Belgelerin Toplanması: Aşağıdaki belgeler hazırlanmalıdır:
- T.C. kimlik numarası yer alan nüfus cüzdanı ve fotokopisi 2;
- İşyeri açma ve çalışma ruhsatı örneği (ana faaliyet konusu belirtilen) 12;
- Perakende satıcılar için örgün eğitim kurumları ve ibadethanelere en az 100 metre uzaklıkta bulunduğunu belgeleyen yazı 2;
- Belge bedelinin ödendiğine ilişkin banka dekontu 2;
- Gerçek kişilerde son 6 ay içinde alınmış sabıka kaydı belgesi 2.
- Başvurunun Yapılması: Hazırlanan belgeler, işyerinin bulunduğu ilçenin Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüğüne teslim edilmelidir 12.
- Onay ve Teslimat: Başvuru dosyası incelendikten sonra uygun görülürse, satış belgesi mülki amir tarafından imzalanarak onaylanır ve başvuru sahibine teslim edilir 1.
Başvurunun reddedilmesi veya kabul edilmesi en geç otuz iş günü içinde karar bağlanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: