Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pansiyonların alkol ruhsatı alabilmesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Belediye Başvurusu: İş yeri açma ve çalışma ruhsatı almak için yerel belediyeye başvuru yapılmalıdır 24.
- Turizm İşletme Belgesi: Alkol ruhsatı alabilmek için Turizm İşletme Belgesi alınmalıdır 23.
- Gerekli Belgeler: Başvuru sırasında vergi levhası, imza sirküleri, tapu veya kira kontratı, tesisin kullanım izni ve belediyeden alınmış uygunluk raporu gibi belgeler sunulmalıdır 34.
- Tarım ve Orman Bakanlığı Onayı: Belediyeden alınan uygunluk raporu ile Tarım ve Orman Bakanlığı'na başvuru yapılarak işletmenin alkol satışı yapabileceğine dair onay alınmalıdır 4.
- Çevre ve Sağlık Raporları: İşletmenin bulunduğu alanın çevre ve sağlık koşullarına uygun olduğuna dair raporlar hazırlanmalıdır 4.
- Yangın Güvenliği: İtfaiye birimlerinden alınacak yangın güvenliği belgesi ile işletmenin yangın güvenliğine uygun olduğu belgelenmelidir 4.
Alkol ruhsatı almak için yerel yasalara ve yönetmeliklere uymak gereklidir; bu nedenle, resmi kaynaklara danışılması veya yasal tavsiye alınması önerilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: