Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zara online iade işlemi şu şekilde yapılabilir:
- İade talebi oluşturma: Kayıtlı kullanıcı olarak alışveriş yapıldıysa, hesaptaki “İadeler” bölümünden, misafir olarak alışveriş yapıldıysa siparişle ilgili gönderilen e-postalardaki bağlantı aracılığıyla iade talebi oluşturulabilir 1.
- Kargo talimatları: İade talebi oluşturulduktan sonra, kargo gönderme talimatlarını içeren bir e-posta alınır 1.
- Paketleme: İade edilecek ürünler, büyük ebatlı HOME ürünleri hariç, başka bir pakete sarılarak gönderilebilir 1. Paket üzerine gönderi adresi yazılmasına ve alışveriş fişinin eklenmesine gerek yoktur 1.
- Kargoya verme: Belirtilen kargo şirketinin şubesinden, gönderilen paket sayısı kadar iade etiketi kullanılarak ürünler iade edilebilir 1.
İade için mağazaya gidilemiyorsa, başka biri bu işlemi gerçekleştirebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: