• Buradasın

    Zara iade süresi geçerse ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Zara'da iade süresi geçerse, ürünün iadesi kabul edilmez ve geri ödeme yapılmaz 13. İade için belirlenen süre, online alışverişlerde siparişin kargoya verilme tarihinden itibaren 30 gün, fiziksel mağazalardan yapılan alışverişlerde ise satın alma tarihinden itibaren 30 gündür 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Zara iade etiketi nasıl olmalı?

    Zara iade etiketi, Zara mağazasından satın alınmış ürünlerin iade edilirken kullanılan ve ürünün orijinal ambalajında veya üzerinde bulunan bir etikettir. Bu etiket genellikle aşağıdaki bilgileri içerir: - Ürünün fiyat bilgileri; - Barkod. İade işlemi sırasında etiketi göstererek iade işlemini kolaylaştırmak mümkündür.

    Zara online iade nasıl yapılır?

    Zara online iade işlemi şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. İade Talebi Oluşturma: Zara'nın resmi web sitesine giriş yaparak "Hesabım" bölümüne gidin ve sipariş geçmişinizdeki ilgili siparişi seçerek iade etmek istediğiniz ürünleri seçin, ardından "İade Talebi Oluştur" butonuna tıklayın. 2. İade Etiketini Alma: İade talebinizi oluşturduktan sonra sistem size bir iade etiketi sunacaktır, bu etiketi yazdırarak iade edeceğiniz ürünün üzerine yapıştırın. 3. Ürünü Paketleme: İade etmek istediğiniz ürünü, orijinal ambalajında veya güvenli bir paketlemede hazırlayın ve faturayı da pakete ekleyin. 4. Ürünü Gönderme: Paketi hazırladıktan sonra, iade etiketini kullanarak herhangi bir kargo şirketi ile ürünü Zara'nın belirttiği adrese gönderin. İade işlemi genellikle 7-14 iş günü içinde tamamlanır ve geri ödeme, satın alma sırasında kullandığınız ödeme yöntemine yapılır.

    14 gün içinde iade edilmeyen ürün ne olur?

    14 gün içinde iade edilmeyen ürüne ne olacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında, tüketiciler, bir ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeden sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Bu süre, ürünün teslim alındığı gün başlar ve hafta sonu ile resmi tatiller de bu sürenin içindedir. İade için ürünün orijinal ambalajında ve kullanılmamış durumda olması gerekir.

    Zara online iade etiketi olmadan iade kabul ediyor mu?

    Zara, online alışverişlerde iade etiketi olmadan da iade kabul etmektedir.

    Satın alınan ürün 7 gün içinde iade edilmezse ne olur?

    Satın alınan ürünün 7 gün içinde iade edilmemesi durumunda, tüketici bazı haklarını kaybedebilir ve iade işlemi gerçekleştirilemez. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, mağazadan görerek alınan ürünlerin iadesi tamamen mağazanın inisiyatifine bağlıdır.

    7 günlük iade süresi geçerse ne olur?

    7 günlük iade süresi geçtikten sonra iade talebinde bulunulması durumunda satıcı iade talebini reddedebilir. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre, tüketiciler teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin malı iade edebilir. Ancak, mağazadan görerek satın alınan ürünlerin iadesi için cayma hakkı kullanılamaz ve bu konuda yasal bir düzenleme bulunmamaktadır.

    Zara iade için müşteri hizmetleri gerekli mi?

    Zara'da iade işlemi için müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek gereklidir. İade işlemini başlatmak için, müşterinin Zara'ya yazılı bildirim yapması veya internet sitesi üzerinden diğer iletişim yollarını kullanması gerekmektedir. İletişim bilgileri şu şekildedir: - E-posta: contact.tr@Zara.com. - Adres: Nispetiye Mahallesi, Aytar Cad., Başlık Sok., MM Plaza, No:3 Kat:4, 34340 Levent / Beşiktaş / İstanbul. - Telefon: 444 59 52 veya 0 800 211 10 02.