Zara online iade işlemi şu şekilde yapılabilir: 1. İade talebi oluşturma: Kayıtlı kullanıcı olarak alışveriş yapıldıysa, hesaptaki “İadeler” bölümünden, misafir olarak alışveriş yapıldıysa siparişle ilgili gönderilen e-postalardaki bağlantı aracılığıyla iade talebi oluşturulabilir. 2. Kargo talimatları: İade talebi oluşturulduktan sonra, kargo gönderme talimatlarını içeren bir e-posta alınır. 3. Paketleme: İade edilecek ürünler, büyük ebatlı HOME ürünleri hariç, başka bir pakete sarılarak gönderilebilir. 4. Kargoya verme: Belirtilen kargo şirketinin şubesinden, gönderilen paket sayısı kadar iade etiketi kullanılarak ürünler iade edilebilir. İade için mağazaya gidilemiyorsa, başka biri bu işlemi gerçekleştirebilir. İade işlemleri hakkında daha fazla bilgi için Zara'nın yardım merkezine başvurulabilir.