Buradasın
Yapılacaklar listesi nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yapılacaklar listesi hazırlamak için şu adımlar izlenebilir:
- Görevleri belirleme 14. Tamamlanması gereken tüm görevler listelenir 14.
- Kategorilere ayırma 24. Görevler iş, kişisel, yapılacak işler ve projeler gibi kategorilere ayrılır 24.
- Önceliklendirme 14. Görevler, aciliyet ve önem derecesine göre önceliklendirilir 14.
- Son tarihler belirleme 4. Her görev için son tarihler belirlenir 4.
- Büyük görevleri parçalama 4. Büyük projeler, daha küçük ve yönetilebilir görevlere bölünür 4.
- Gözden geçirme ve düzenleme 4. Yapılacaklar listesi düzenli olarak gözden geçirilir ve gerekirse düzenlemeler yapılır 4.
- Dijital araç veya uygulama kullanma 14. Yapılacaklar listesini yönetmek için Todoist veya Microsoft To Do gibi uygulamalar kullanılabilir 14.
Ayrıca, yapılacaklar listesi oluşturmak için Canva gibi online araçlar da kullanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: