Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kontrol listesi hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek faydalı olabilir:
- Amacınızı belirleyin 1. Günlük görevler, alışveriş listesi, proje yönetimi gibi çeşitli ihtiyaçlar için farklı şablonlar oluşturabilirsiniz 1.
- Düzeni tasarlayın 1. Başlık, tarih alanı, görevlerin öncelik sırasına göre sıralanması ve her bir görev için bir tamamlanma kutusu ekleyin 1.
- Görsel çekicilik ekleyin 1. Renkler, ikonlar ve kolay anlaşılır yazı tipleri kullanarak şablonunuzu özelleştirin 1.
- Dijital veya baskıya uygun şablonlar oluşturun 1. Dijital şablonlar için Google Sheets, Microsoft Excel veya diğer dijital araçlar, baskıya uygun şablonlar için ise Canva veya Adobe Illustrator gibi tasarım araçları tercih edilebilir 1.
Ayrıca, Excel'de kontrol listesi oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Geliştirici menüsünü etkinleştirin 5. Bunun için Excel şeridindeki herhangi bir noktaya sağ tıklayın ve "Şeridi Özelleştir" seçeneğini seçin 5.
- Kontrol listesi öğelerinizi hazırlayın 5. Bir sonraki kontrol listesinde olmasını istediğiniz şeylerin bir listesini yapın ve her bir öğeyi bir sütunun ayrı hücresine girin 5.
- Öğelerin yanına onay kutuları ekleyin 5. Geliştirici sekmesinden onay kutusunu seçin ve bir öğenin yanına tıklayın 5.
- Onay kutularınızı biçimlendirin 5. Daha temiz bir görünüm için onay kutularının adını silin ve biçimlendirme kontrollerini açın 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: