Buradasın
Trendyol express şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol Express'e şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 0850 759 15 15 numaralı telefondan Trendyol Express çağrı merkezine ulaşabilirsiniz 12. Hafta içi ve hafta sonu 08.30 - 24.00 saatleri arasında hizmet vermektedir 2.
- Online Şikayet Formu: Trendyol'un web sitesindeki iletişim formu üzerinden şikayetinizi iletebilirsiniz 13.
- Sosyal Medya: Facebook, Twitter ve Instagram gibi platformlardan Trendyol Express'in resmi hesaplarına mesaj veya yorum bırakarak şikayetinizi iletebilirsiniz 13.
- Genel Şikayet Hatları: Şikayetlerinizi ayrıca Trendyol'un genel şikayet hattı olan 0850 759 15 15'e de iletebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: