Buradasın
Trendyol Express iş yerinden kargo almıyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol Express'in iş yerinden kargo almaması durumunda, aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Müşteri hizmetleri ile iletişime geçme: Trendyol Express'in müşteri hizmetleri numarası 0850 759 15 15'tir 13.
- Şube ile iletişim kurma: Kargoların teslim alınmadığı şube ile doğrudan iletişime geçilebilir 2.
- Randevu talebi oluşturma: Adrese tekrar teslimat için, "Gönderi Takip" ekranındaki "Randevu Talebi" seçeneği kullanılabilir 1.
Eğer kargo 2 kez dağıtıma çıkarılmasına rağmen teslim edilemediyse, paket 3 gün içinde şubeden teslim alınabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: