Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tofisa, iade kabul eden bir tesettür giyim markasıdır 5.
Tofisa’dan alınan ürünler, teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir 5. İade edilecek ürünlerin kullanılmamış, yıkanmamış, hasar görmemiş, etiketleri çıkarılmamış ve orijinal ambalajında olması gerekir 5. Ayrıca, ürünün faturası, iade formu ve iade sebebi belirtilmelidir 5. İade edilecek ürünler, Tofisa’nın anlaşmalı olduğu Sürat Kargo ile ücretsiz olarak gönderilmelidir 5. Diğer kargo firmaları ile gönderilen iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir 5. İade süreci, ortalama 7-14 iş günü sürer 5.
Tofisa’nın müşteri hizmetleri, hafta içi 09:00-19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir 5. İade ile ilgili iletişime geçmek için 0850 480 24 44 numaralı müşteri hizmetleri telefonu veya info@tofisa.com e-posta adresi kullanılabilir 5.
Ancak, bazı kullanıcılar Tofisa'nın iade süreçlerinde sorunlar yaşadıklarını belirtmişlerdir 1.
Daha fazla bilgi için Tofisa'nın resmi web sitesini ziyaret etmek veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: