Buradasın
Sürat kargom teslim edildi görünüyor ama gelmedi ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sürat Kargo'da kargonuzun teslim edildiği ancak gelmediği durumlarda aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Kargo Takip Numarasını Kontrol Edin: Kargo takip numaranızla kargonun mevcut konumunu ve teslim durumunu kontrol edin 12.
- Kargo Şirketine Ulaşın: Sürat Kargo müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek durumu bildirin ve kargonun yerini tespit etmelerini isteyin 13. İletişim numarası: 0850 202 02 02 5.
- Teslim Adresini Doğrulayın: Teslim adresinin doğru olduğundan emin olun, yanlış adres girilmiş olabilir 1.
- Komşularınıza Sorun: Kargonun yanlışlıkla komşularınıza teslim edilmiş olma ihtimali var, onlara sormayı deneyin 1.
- Güvenlik Kameralarını Kontrol Edin: Teslimat saatinde evinizde veya iş yerinizde güvenlik kamerası varsa kayıtları kontrol edin 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: