Buradasın
Sürat Kargo şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sürat Kargo şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı merkezi 45. 0850 202 0 202 numaralı Sürat Kargo müşteri hizmetleri aranarak şikayet, öneri ve kurye talebi gibi konularda geri bildirimde bulunulabilir 45.
- E-posta 4. cozummerkezi@suratkargo.com.tr adresine e-posta göndererek şikayet iletilebilir 4.
- Bölge müdürlükleri 4. Şikayetler, Sürat Kargo bölge müdürlüklerine gidilerek de iletilebilir 4.
- Tüketici Hakem Heyeti 4. Alternatif olarak, şikayetler için Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurulabilir 4.
Sürat Kargo şubeleri, Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde hizmet vermemektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: