Buradasın
Sürat Kargo şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sürat Kargo şikayetlerini aşağıdaki yöntemlerle yapabilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası: 0850 202 0 202 numarasını arayarak Sürat Kargo müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz 12. Hafta içi 09:00-18:30, cumartesi ise 09:00-14:30 saatleri arasında hizmet vermektedir 13.
- E-Posta Adresi: Şikayetleriniz için cozummerkezi@suratkargo.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz 12.
- Sosyal Medya Hesapları: Sürat Kargo'nun Facebook, Twitter, Instagram ve LinkedIn hesapları üzerinden de şikayetlerinizi iletebilirsiniz 23.
- Bölge Müdürlükleri: En yakın Sürat Kargo bölge müdürlüğüne giderek şikayetinizi dile getirebilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: