Buradasın
Seans organizasyon ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Seans organizasyon genellikle belirli bir süre zarfında gerçekleştirilen etkinlikleri planlama, koordine etme ve uygulama işlerini yapar 13.
Bu kapsamda seans organizasyonunun yapabileceği bazı görevler şunlardır:
- Hedef belirleme 1. Etkinliğin amacını netleştirmek 2.
- Katılımcı seçimi 1. Seansa katılacak kişileri belirlemek 3.
- Mekan ve zaman ayarlama 3. Etkinliğin gerçekleşeceği yeri ve tarihi organize etmek 4.
- Bütçe yönetimi 34. Harcamaları izlemek ve gerektiğinde ayarlamalar yapmak 4.
- Tedarikçi ilişkileri 3. Etkinlik için gerekli malzeme ve hizmetleri sağlayacak kişilerle çalışmak 4.
- Tanıtım faaliyetleri 3. Etkinliğin duyurulması ve ilgi çekici hale getirilmesi için iletişim araçları kullanmak 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: