Buradasın
PBS başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PBS (Personel Bilgi Sistemi) başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Sağlık Bakanlığının "pbs.saglik.gov.tr" adlı internet sitesine girin 2.
- Sol tarafta yer alan "Kullanıcı İşlemleri" butonuna tıklayın 2.
- "Kullanım Kılavuzunu Okudum" kutucuğunu işaretleyin ve hemen aşağısında yer alan "Devam Etmek İstiyorum" butonuna tıklayın 2.
- TC kimlik numaranızı, adınızı, soyadınızı, baba adınızı, doğum tarihinizi (gün-ay-yıl şeklinde) ve nüfus cüzdanınızın ön yüzünde yer alan A ile başlayan seri numaranızı yazıp "Sorgula" butonuna tıklayın 2.
- Asıl kayıt ekranına geldiğinizde, beyaz kutucukları kendiniz doldurun 2. En az 8 birimden oluşan bir şifre belirleyin; bu şifre içerisinde en az bir tane büyük, bir tane küçük harf ve en az bir tane rakam olmalıdır 2.
- Çalışma durumu kutucuğu için "çalışmıyorum"u, ünvan olarak "tabip"i seçin 2. Branş kutucuğu otomatik olarak "yok" olarak seçilecektir 2.
- Diğer boşlukları boş bırakarak iletişim ve adres bilgilerinizi girin 2.
- Bütün bilgileri kontrol ettikten sonra "kaydet" butonuna tıklayın 2.
Kayıt sırasında sorun yaşarsanız, farklı bir tarayıcı üzerinden deneyebilir veya 0(312)585 17 56 ve 0(312)585 17 57 numaralı telefonları arayabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: