Buradasın
Nesine müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Nesine müşteri hizmetlerine şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri Hattı: 0850 558 0 558 numaralı telefondan Nesine müşteri hizmetlerine ulaşılabilir 12.
- Web Sitesi: Nesine.com adresindeki "Bize Yazın" bölümünden mesaj gönderilebilir 12.
- E-posta: info@nesine.com adresine e-posta gönderilebilir 34.
- Şikayet Formları: Nesine.com'da "Şikayet, Talep ve Öneriler" bölümünden online şikayet formu doldurulabilir 34.
Şikayet sırasında, şikayetin nedeni, yaşanan sorunun açıklaması ve mümkünse ilgili belgeler (örneğin bahis kuponu, işlem geçmişi) eklenmelidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: