• Buradasın

    Kargo başkasına teslim edilirse ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kargo başkasına teslim edilirse, gönderici veya alıcı durumu kargo firmasının müşteri hizmetlerine bildirmelidir 14.
    Müşteri hizmetleri ile iletişime geçildiğinde, kargonun doğru kişiye teslim edilmesi için gerekli işlemler başlatılır 1. Ayrıca, kargo firmasının internet sitesinde yer alan iletişim formu da kullanılabilir 1.
    Eğer kargo kaybolmuşsa veya tazminat gerektiren bir durum söz konusuysa, kargo firmasının usul esaslarında belirtilen tazminat prosedürleri takip edilmelidir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kargo teslim edildikten sonra ne olur?

    Kargo teslim edildikten sonra aşağıdaki süreçler gerçekleşir: 1. Fatura Kontrolü: Ürün teslimatı sırasında faturanın olup olmadığını kontrol etmek gerekir, fatura yoksa kargoyu teslim almamak gerekir. 2. Teslimat Teyidi: Kargo teslim alındığında, "Ambar Tesellüm Fişi" verilir ve bu fiş, gönderinin teslim alındığını teyit eder. 3. İade Süreci: Teslim alınmayan kargolar, şubede en fazla 3 gün bekletilir ve bu süre sonunda göndericiye iade edilir. 4. Takip ve Şikayet: Kargo teslimatı sonrası herhangi bir sorun yaşanırsa, kargo firması veya satıcı firma ile iletişime geçilerek durum bildirilebilir.

    Kargo başka şubeye teslim edilebilir mi?

    Evet, kargo başka bir şubeye teslim edilebilir. Bu durum, kargonun yönlendirme sürecinde olması anlamına gelir. Kargonun yeni bir şubeye yönlendirilmesi, genellikle aynı ilçe içindeki farklı bir şubeye yapılması gereken gönderilerde gerçekleşir.

    Teslim birimine ulaştı ne demek kargo?

    "Teslim birimine ulaştı" ifadesi, kargo şirketinin kargoyu teslimat şubesine teslim ettiğini ifade eder. Bu aşamadan sonra, kargo adreslerine göre ayrılır ve dağıtım görevlisine teslim edilir.

    Kargo takip numarası ile teslim alınmazsa ne olur?

    Kargo takip numarası ile teslim alınmadığında, genellikle şu süreçler yaşanır: 1. Şubeye Geri Götürülme: Kargo, adresinize geldiğinde sizi evde bulamazsa, şubeye geri götürülür. 2. Bekleme Süresi: Şubede kargo, en fazla 3 gün bekletilir. 3. İade Süreci: 3 gün içinde kargo teslim alınmazsa, göndericiye iade edilir. 4. Bilgi Alma: Gönderici ödemeli kargolar için iade süreci başlamadan önce, kargo şirketi ile iletişime geçerek durumu sorgulayabilirsiniz. Tekrar dağıtıma çıkarılması için kargo şirketini arayarak talepte bulunabilirsiniz, ancak bu durum ek ücrete tabi olabilir.

    Aras Kargo teslim almadığım kargo için ne yapmalıyım?

    Aras Kargo'dan teslim almadığınız bir kargo için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: Şubeye gitmek: Alıcı adreste bulunamazsa, "Adresten Teslim İhbar Notu" bırakılır ve kargo 3 gün içerisinde şubeden teslim alınabilir. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek: Kargo hakkında bilgi almak veya yeniden dağıtıma çıkarılmasını istemek için şubeyi aramak olumsuz sonuçlanabilir. Ayrıca, teslim edilmeyen bir kargonun teslim edilmiş olarak gösterilmesi gibi durumlarda, Aras Kargo'nun resmi şikayet kanallarından destek alabilirsiniz. Eğer kargo uzun süre teslim edilmezse, kargonun dağıtım imkânı bulamayıp üç gün boyunca şubede bekletilmesi ve sonrasında gönderene iade edilmesi de mümkündür.

    Yurtiçi kargoda teslim almadığınızda ne olur?

    Yurtiçi Kargo'da teslim almadığınız durumda kargonuz, teslimat şubesine geri götürülür ve 3 gün boyunca şubede bekletilir. Eğer kargo 3 gün içinde teslim alınmazsa, göndericiye iade edilir ve bu durum kargo hareketlerinde "Göndericiye İade Edildi" olarak görünür.

    Kargo şirketi teslim edilen üründen sorumlu mu?

    Evet, kargo şirketi teslim edilen üründen sorumludur. Kargo firmaları, ürünü göndericiden alıp alıcıya ulaştırana kadar olan süreç içerisinde eşyalardan tek sorumlu kurumdur.