Buradasın
İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası'nı kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Kayıt Olma:
- izmir.bel.tr internet sitesine gidilir 1.
- Ana sayfada bulunan "CV Bankası" linkinden uygulamaya giriş yapılır 1.
- TC Kimlik, Ad, Soyad ve Cep Telefonu bilgileri doldurulur 1.
- "Gizlilik Koşullarını Kabul Ediyorum" seçeneği işaretlenir 1.
- Aydınlatma Metni ve Onaylama Metni okunup gerekli buton tıklanarak devam edilir 1.
- KVKK metnini kabul ettikten sonra girmiş olduğunuz cep telefonu numarasına bir doğrulama kodu gelir 1.
- Doğrulama kodu ilgili ekrana girilerek onaylanır 1.
- Özgeçmiş Oluşturma:
- Bu ekranda kişisel bilgiler, sağlık bilgileri, öğrenim bilgileri, yabancı dil bilgileri, bilgisayar bilgileri, iş tecrübesi ve çalışmak istenen pozisyon bilgileri doldurulur 1.
- Başvuru Tamamlama:
- "Ön İzleme" butonuna basıldığında girilen bilgiler sadece başvuru sahibini bilgilendirme amacıyla ekranda gösterilir 1.
- "Kaydet" butonuna basıldığında başvuru tamamlanır 1.
- Tamamlanan başvurular İzmir Büyükşehir Belediyesi CV Bankası havuzuna düşer 1.
- İhtiyaç halinde uygun görülen pozisyonlar için başvuru sahiplerine bu havuzdan ulaşılır 1.
Başvurunuzu tamamladığınızda size gönderilen SMS içerisindeki "Takip Kodu" ve TC Kimlik numaranız ile izmir.bel.tr’de bulunan "Kurumsal/ İnsan Kaynakları/ Başvuru Sorgulama" menüsünden başvurunuzun durumunu sorgulayabilir veya başvuru bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz 1.
Ayrıca, 0232 293 12 00 numaralı santral hattı veya him@izmir.bel.tr e-posta adresi üzerinden de CV Bankası ile iletişime geçilebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: